\n

Blog

27
jan

Hoe zet je een YouTube kanaal op voor je bedrijf?

Bedrijven weten al jaren hun weg naar social media te vinden. Maar een YouTube kanaal blijft toch vaak nog een punt van twijfel. En hoewel steeds meer netwerken zich focussen en functies toevoegen voor korte video’s, is een plek om ook je lange video’s te delen essentieel. YouTube is daarvoor een van de meest populaire platforms, dus hoog tijd om ook daar aanwezig te zijn met je bedrijf. Laten we beginnen met een kort stappenplan over het opzetten van jouw YouTube account en hoe je jouw kanaal direct gebruiksklaar kunt maken. Tijdsduur? 10-15 minuten. En met dit stappenplan nog eens erg makkelijk ook 😉

Read more

15
jul

Beter goed gejat… de beste Wedding ideeën!

Wij hebben het voorrecht om bruiloften mee te maken van het aankleden tot en met het feest. Dat geeft ons een exclusief kijkje, waar we een hele hoop ideeën uit kunnen halen als we zelf ooit trouwen (met onze vriendinnen dan, niet met elkaar). En wat is betere plek voor inspiratie dan een bruiloft? Wij delen onze opgedane bruiloftskennis graag met jullie. Read more

8
jul

Vier redenen om niet te investeren in video

Twee weken geleden schreef ik nog een artikel met drie redenen waarom video jouw bedrijf kan helpen. Maar video helpt niet altijd. Soms adviseren wij klanten om (nog) niet te beginnen aan video. Overweeg je video? Hier vier situaties waarom video je investering niet waard kan zijn. Read more

1
jul

‘’De Littekens van Lyme’’ #1: Waarom Lyme een docu verdiende

De teek is een ogenschijnlijk willekeurig insect. Het zoemt niet om je oren als je wilt slapen, noch hangt het eng in een web voor je deur. Waarom zouden we een hele docu maken over dit beestje? Omdat elk jaar het aantal meldingen van besmette tekenbeten toeneemt. En omdat er een omstreden discussie is rondom de behandeling van de ziekte die zelfs tot in de tweede kamer is gevoerd: de kranten stonden tijdelijk vol met kleine berichten over Lyme. Kleine berichten, want de ernst van de zaak wordt door de ingewikkeldheid van de discussie vaak niet gezien. Een ernstigheid die wij wel de moeite waard vinden.
Read more

18
jun

Drie redenen waarom video goed is voor uw bedrijf

De drempel om een video voor uw bedrijf in te zetten lijkt groot. Als je adverteert met Google Adwords kun je alles meten: clicks, bezoekers & conversies. Maar bij een video is de waarde lastiger te meten. Dat maakt het lastiger om te weten of je in video wilt investeren. Hier drie redenen waarom video een waardevolle toevoeging is: Read more

15
jul

De Durf Jij…? trilogie

Met ‘Durf Jij…? // De Kerk is de reeks voorlopig afgesloten. Daarom tijd voor een terugblik, omdat dit niet zomaar een tussendoor project voor ons was. Want wij mochten een keer een compleet eigen verhaal vertellen. En dat bracht een hoop mooie uitdagingen met zich mee. Read more